woensdag 17 februari 2010

Workshop "Old Times"

Op zaterdag 30 januari heb ik een workshop "Old Times" gevolgd. Samen met mijn zus Linda en nog wat scrapfans. De workshop werd gegeven door Ilonka van Scrapshoprosa.nl.
Het boekje is gemaakt van katoen, canvas en verbandgaas, wat eerst met oploskoffie is bewerkt.
Ik vond het nog een hele uitdaging, omdat ik Vintage nooit wat voor mij vond, maar daar ben ik na deze workshop helemaal op terug gekomen... Ik vond het erg leuk om te doen en ik ben ook best tevreden over het resultaat...

Mijn uitwerking zie je hieronder:













11 reacties:

Linda zei

Jaaaaaa!! Ik ben de eerste! :D Mooi gedaan, zuster ;) Keep up the good work! :D

Xxx Linda

Mariƫlle vdB zei

Ja hij doet het!!!!

Wat een fantastisch mooi boekje is het geworden!!!!

Groetjes Mariƫlle

Petra zei

Even testen ;-)

Petra zei

Nu dan een serieuze reactie:
mooi boekje is het geworden en zo leuk die foto's van vroeger ;-)

Anneke Wijers zei

Ik ben zelf ook niet zo vintage...
maar dit is toch wel heel mooi!

Fia zei

Ohhh wat een prachtig boekje met de leuke foto's!!
Wat heb je dit mooi gemaakt zeg, ben er weg van.
Heel mooi !!!

Groetjes Fia

Ans Brunsman-Hagens zei

Ik vind het zo gaaf dat alles wat tijdens de workshop is gemaakt zo lekker verschillend is, deze is ook weer een beauty!!

Dilly zei

Waarempel ik kan nu toch een berichtje plaatsen. Meid wat een ontzettend mooi boekje is het geworden. Om trots op te zijn.

Ilonka zei

heeeeeee wat is ie gaaf geworden meid! echt top!fijn dat je vintage toch leuk vind!

xxx ilonka

NicoleJ zei

oh dat is een mooie boekje geworden zeg!

Ria zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.