woensdag 13 oktober 2010

3 LO's van de afgelopen tijd,,,

Ik heb een tijdje geen tijd gehad om aandacht aan mijn blog te besteden...
Gelukkig heb ik wel wat tijd kunnen vrij maken om te scrappen. Hieronder 3 LO's die ik de onlangs heb gemaakt.

Six Flags
Deze is gemaakt aan de hand van een sketch van het scrapsiteforum.
Het is voor het eerst dat ik een LO vanaf een sketch heb gemaakt, ik vond het dan ook erg lastig! Waarschijnlijk komt dat, omdat ik me teveel aan de sketch wilde houden. Ik ben dan ook niet helemaal tevreden over deze LO, maar ik heb hem toch maar geplaatst...

 
Hieronder de sketch die ik heb gebruikt:


Wild Water Val
De volgende LO is ook vrij simpel, maar ik vond dat ik het niet te druk moest maken, aangezien het papier ook al zo druk is.


Winter Wonder Dog
And last, but not least, de 3e LO. Op deze foto staat Mylo, hij is hier net 8 weekjes oud.




8 reacties:

Linda zei

Ik vind ze stuk voor stuk hartstikke mooi geworden!

Petra zei

Hele leuk lo's, je houdt je idd streng aan de sketch, deed ik ook eerst, wist niet dat het ook wat "losser" mocht haha. En o die choco puppie, zo liefffffffff.

* Daniëlle * zei

Leuke Lo's zijn het. Dat werken met sketches moet je idd een beetje 'leren'. Ik had dat ook in het begin, wilde het precies nadoen en vond dan dat ie niet goed gelukt was. Nu ben ik daar wat makkelijker in. ;-) Kwestie van doorgaan dus!

Tineke zei

Wat zijn ze leuk geworden Bianca. Die eerste heel herkenbaar, die sketch heb ik ook gemaakt, maar bij iedereen is ie toch weer steeds anders.

Hetty zei

Nou ik vind het wel super mooie l.o.'s
geworden

gr hetty

Ria zei

He niggie,
Kom even kijken wat je weer allemaal gemaakt hebt.
Stuk voor stuk mooie Layouts!
Het blijven droppies van honden ;)
Kus Ria

Anneke Wijers zei

Tjoeketjoek daar kom ik aan
en laat hier mijn berichtje staan.

Ik vind het heel goed gelukt hoor met die sketch!!!
En óf vaker doen óf zelf je sketches tekenen, ;-)
Het is een leuke vrolijke LO geworden.

NicoleJ zei

wat een lekker vrolijke LO's van sixflags!
Ik vind werken met sketches ook vaak heel moeilijk, meestal wordt het bij mij ook een kopie van het origineel!