zondag 19 december 2010

Kerstcreaties!

Eindelijk weer even tijd om mijn blog te updaten...
Ik heb een paar verschillende dingen gemaakt en ik geloof dat
de ontvangers er wel blij mee waren.

Mijn zus Linda en ik proberen elkaar met kerst elk jaar weer te 
overtreffen wat kerstkaartjes betreft. Ik heb voor Linda deze 
kaart gemaakt. In de laatjes zitten wat kleine cadeautjes.

I


Ik kreeg van Linda de volgende kaart terug... noem het gerust een kunstwerk!
Ik vind hem prachtig en ben er erg blij mee.


Voor mijn moeder heb ik een kerstkrans versierd. De krans is 
gekocht, maar versierd met kralen, sterretjes en 
zelfgemaakte bloemen.



Voor mijn broer heb ik een rieten hart versierd.



Nou, dat was het weer voor vandaag. Ik heb een paar weken
geleden ook nog een heel leuk boekje gemaakt bij een workshop
van Scrapdelight, maar het is steeds te donker om hem mooi op 
de foto te krijgen. Die houden jullie dus nog van me tegoed.

7 reacties:

Linda zei

Hee zus!

Ik wil je nogmaals zeggen dat ik erg blij ben met het kerst'kaartje'. Ik vind 'm erg mooi gemaakt. Hij staat hier, samen met de kaarten van voorgaande jaren, op de kast te pronken. Zoals je weet vind ik die die rieten krans en de hartjes ook erg leuk gedaan!

Veel liefs Linda

P.S. Hup, nu snel aan de slag met mijn kaart voor volgend jaar! :p

Jose zei

Ziet er gaaf uit! Had die van je zus al op haar blog gezien, maar dit is ook erg mooi! Vooral die krans vind ik super!

NicoleJ zei

Ik vind de kaart voor Linda prachtig maar ook de kaart die je van Linda hebt ontvangen mag er zijn!
En ik ben helemaal weg van de kleine rieten hartjes!!!!

Anneke Wijers zei

Wat heb je leuke cadeautjes gemaakt voor je zus en je moeder. Ze zullen er vast heel blij mee zijn. Die hartjes zijn ook enig! Het 'dikke boek' van Linda had ik al gezien. Ook prachtig! Hebben jullie het creatieve van jullie moeder?

Dilly zei

Tsjonge wat een mooie kaart. En wat een leuk idee, dat versieren van de krans en de hartjes. Errug leuk!

Tineke zei

Wat een leuke dingen heb je gemaakt Bianca. Ook de kaart van Linda is erg leuk.
Wat is dat toch gaaf om elkaar uit te dagen en steeds een stapje verder te gaan.
Je hartjes en krans vind ik erg gaaf en sla ik op in mijn brein om ze eens te voorschijn te kunnen halen.

Sonja zei

Wat een leuke dingen heb je gemaakt zeg! En je achtergond foto is gaaf! Ben gek op vlinders!

liefs sonja